Arkadaşlar bebeğim 3 aylık abisi grip oldu. Bbeğe yaklaştırmamaya çalıştık ama bebeğim öksürmeye başldı doktor ciğerleri temiz burnunu açın sürekli dedi. Günde 8 kez açıyorum doktor öyle söyledi ama hala çok tıkanıyor ve öksürüğü 3 gündür devam ediyor. Emzirmekten başka bişey yapmıyorum ama bu öksürük ne zaman geçer korkuyorum ciğere inmesinden