kaymakliekmekkadayifi Kizlar similac 2 almayi dusunuyorum memnun musunuz ? Surejli mama arastiriyorum similac iyi gibi geldi ama
kaymakliekmekkadayifi Lonewolf memnun musunuz gaz kabizlik vs yapti mi birde bazi yerlerde kokusu cok kotu diye okudum oyle mi
kaymakliekmekkadayifi Bilge1234 kokusu cok kotu yaziyordu bazi yerlerde size hic oyle denk geldi mi ? Ve birde en basinda beri mi similac kullaniyorsunuz yoksa baska denediniz mi
Lonewolf kaymakliekmekkadayifi Ben ilk aylarda kullanmadım daha bir Ay oldu kullanalı.Oğlum 8 aylık.Kokusu kötü biraz.Bizde gaz ve kabızlık yapmadı.
Bilge1234 kaymakliekmekkadayifi kokusunda bir sıkıntı yok gayet iyi kokuyor tadı da iyi ben ilk başta bebelac denedim sonra bebelac nutrikomfor denetimize yaramadı similac aldım çok şükür iyi geldi ben faydasını gördüm ve bayadır görüyorum
kaymakliekmekkadayifi Bilge1234 yaradi iyi geldi derken neye bakarak bunu soyluyorsunuz ? Kilo alimi vs mi ? Biz yeni mama kullanmaya basliyoruz da hic bilmiyorum
Bilge1234 kaymakliekmekkadayifi basta kilo alımına iyi geldi çok şükür kabızlık vs yaşamadık toparlandı