Eren18 Kızlar e bebeğin kendi markası baby me bezini kullanan var mi? 43 günlüğüz prima kullanıyoruz iki haftaya gelmeden bez bitiyor acaba onu mu kullansam diyorum bide pişik bişe yapar diye korkuyorum prima dan memnunuz ama malum onunda fiyatı 🤷🏻♀️
AyazMerve Eren18 ben 6 ay onu kullandım hiçbir sorun yaşamadım , deneyebilirsiniz . Her bez her bebekte aynı etkiyi göstermiyor . Ben bu ara molfixe dadandım , Migros sanal markette son çıkan paketinin ikincisi indirimli oluyor ordan almaya başladım 🙈
Lalalala1 Eren18 En uygun bezi deneyin e bebek olur bim olur Migros’un kendi bezleri olur. Gün içinde pişik yapıp yapmadığını anlarsınız zaten. Benim oğlumda tüm bezleri denedim pişik yaptı mecbur prima kullandım büyüğenede kadar. Ama şimdi kızımda uyguna ne bulursam bim e bebek Migros onu alıp kullanıyorum şükür öyle bir sorun yok 🤣🙊
AtlasAysegul Eren18 ben bebeğim 2 haftalıkken başlamıştım kullanmaya. Ama sanırım bedeni küçük diye veya emiciliği az diye sonradan değiştirmiştim. Pişik falan yapmadı bizde.
Yusufali06 Eren18 yeğenime kullandılar 1bçk yaşına kadar çok memnunlardı. Ama içinde losyon olduğundan dolayı almadım ben. Şuana kadar Baby turco sleepy minies kullandım deneme paketlerinden aldım önce. Bez bitmeye yakın hangisi indirime giriyorsa onu alıp stokluyorum 😅😅😅😅 sizde deneme paketi alıp bakın pşik yapmazsa stoklarsınız