Oğlum dün ateşlendi doktora götürdük doktorum antibiyotik ates düşürücü verdi antibiyotiği ateşi 39 a cıktığı için verdi bu durumlarda cok riske atmayı sevmem ates bebeklerde tehlikeli sonuçta dün hem antibiyotik hem 5 saat arayla ateş düşürücü şeklinde gittim ateşi düşmüyodu çünkü banyo ılık kompres vs yapmama rağmen sabah 5 e doğru düştü ateş en son 12 de vermıstık ateş düşürücü ama annem sabah bidaha verseydin dedi bende ateş düşmüş sonuçta neden vereyim ki dedim 3 gün kullanman gerekiyor normalde dedi bende gerekli olmadğını düşünüyorum vucudu sürekli ilaca alışssın istemiyorum gerekli durumlar hariç ben mi yalnış düşünüyorum sizce bu sebepten ötürü be in cahilim ben bilmiyorum sanki diyip kızdı