yusra60 Merhabalar peteklerimizi açtık kuruluk ve nem sorunu olmaması için Petek üstü suluk alacagım var mı kullandığınız önereceginiz bir ürün ?
Reyna yusra60 cok uyguna hava nemlendiricileri var canım trendyolda 50-80 tl ye gecen bakmıstım bende durduğunuz odalara onlardan alsan daha iyi olmaz mı diğer türlü bebeğin oynayabilir
yusra60 Reyna fiyatlarının böyle olduğunu bilmiyordum açıkcası ben onları pahalı diye biliyordum ama sağol canım bi bakacagım tabi daha iyi olur o şekilde sen kullanıyor musun ?
Reyna yusra60 evet canım küçük oluyorlar çünkü. bende bir tane büyük var uyurken odasına takıyorum gündüz salonda duruyor medisana marka 400 tl ye almıştım