Merhabalar, 15 aylık bebeğim kafasını duvara vuruyor acıdığını hissedip yine vuruyor. Bu sabah terasın kapısını açmak için inat etti yine vurmaya başladı üstüste vuruyor canı yansa da sonra ağlıyor. Var mı bunları yaşayıp geçip gidiyor diyen arkadaşlarım 😔