Demet_k Bebeğim 13 aylık kakası ilaç gibi kokuyor. Balık yağına başladık onan olabilirmi sizce. Varmı aynısını yaşayan
Demet_k Eysar canım mollers. Fakat birkaç gündür kullanmıyorum yine aynı. Mama değiştirdim acaba ondanmı. Bebeleca geçtik hipp kullanıyorduk. Ne olabilir acaba
Serapo Demet_k aaaa bende aptamilden bebelac a geçtim idrarı kalası kokuyor bence ondan da olabilir 👍
Demet_k Serapo balık yapı ve d vitamini. Fakat balık yağını 3 gündür vermyiorum belki ondandır diye ama yine kokuyor. Onun dışında d vitamini zaten başından beri kullanıyorum. Başka bişey vermiyorum
Serapo Demet_k sağlık ocağı d vitaminini dr sor 1 yaştan sonra kesebilir dedi… balık yağını bende soracağım gidince dr… bu program takviminde de d vitaminini bırakan arkadaşlar okumuştum bi sorayim bakayım…. bu arada kan ilacı kullanmıyormusun
Demet_k Serapo bununla ilgili doktordan sonra bana bilgi verebilirmiziniz. Yani bu ilaç gibi kokunun sebebi ne olabilir. Yazarsanız çok memnun olurum
Demet_k Serapo d vitaminine doktor devam etmemizi söyledi. Kışın düşüyor genelde dedi. Gün aşırı veiyorum. Kan ilacını kestik. Tabi bunlar kan tahlili ne bakarak doktorunuzun kararı. Balık yağı da öyle yeni başladık
Serapo Demet_k canım ancak yazabildim koku mamadan önemli bir durum yokmus 👍idrar testi verdik bakalım ne çıkacak sonuç cok su içirmiyorum ondan dır inşallah
Serapo Demet_k Yok canım dr nöbet değişim ol muş mecburi o yüzden gidemedik cumaya kısmet aklimdasin anca fırsatım oldu yazmak için kusura bakma
Demet_k Serapo ya biz mamayı değiştirdik yine aynı. Bilmiyorum belki de kokusu normal bana öyle geliyo