Seda-Cakir alerjiniz yokmuş şükür ancak bana da süt diyeti vermislerdi ve onu yazmıştı alerji doktoru.biz hastanede yatıyorduk o dönem doktor Lara sorma imkanım oldu. Süt diyetindeyken calcimax iciliyormus laktoz monoksit gibi bir şey yazıyordu ,süt diyetinden farklı bir şeymiş ki zaten alerji doktor u yazar mi yoksa dediler uzman doktor lar. Tabi önce şüpheye düştüler aralarında tartışıp güldüler iç iç biz de karıştırdık dediler.