Merve5693 Arkadaşlar ayrı post açtım çünkü ikiside önemli postalar çocuğum doğdu doğalı en uzun uyku şeklini yüzüstü uyuyor ben onu yan yatırmaya alıştırmaya çalılyıkca olmuyor kendini ata ata uyandırıyor 4. Aya girdik sizce kendi halinemi bırakmalıyım
Balkizlarim Merve5693 Evet bence bırakın çünkü benim küçük kızım doğduğundan beri yüzüstü yatıyor 👌❣️ Tedirgin oluyorsan burnunu kapatmasın bu yeterli 🌹🌹
Yawrupanda Merve5693 benimkide çok sewiyor yüzüstü uyumayı ama korkuyorm ya ağzını burnunu farketmeden kapatırsa diye öyle uyutmuyorum nadiren uyutsam da başında bekliyorum 🙄