Tugbakivanc Tugbakivanc 6-9 ay temiz kullanılmış ürünlerdir. Markası LC Waikiki Toplu fiyatı 110 TL İstanbul Ataşehir
Sucukluyumurta11 Tugbakivanc lcw bu sezon 5 takım aldım 399 tuttu. Siz kullanılmış 2 ürünü 110 a satıyorsunuz. Aldıgınız paraya verebileceginizi satıyorsunuz galba oglunuzun kullandıgı üstleri😀 2. El alan insan zaten durumu bir tık daha az olan insandırz bu fiyatlar ne ya şaka gibisiniz yemin ederim
pamuksekerinannesii Tugbakivanc 2. Eller para etmiyor canm 110 tl ye burada satamazssın hepsi şimdi çok pahalı olabilir tek takımı 50,60 tl bunların sıfırların ama 2. Elden bunlara en fazla toplu 50,60 tl fiyat verirler
Tugbakivanc Mom8763 Yalnız maalesef her şey arttı ben bunları geçen sene 160 TL gibi bir tutara almıştım şimdi ikili takımların bir tanesi 80-90 TL olmuş 😌
Tugbakivanc Mom8763 belki teklif gelir diye düşündüm ayni zamanda kargo olursa o da 20 TL en az tutacak onun için belirledim bu fiyatı 🤗
Tugbakivanc Oykuaygun yaaa ben geçen sene hepsini 150 gibi bir tutara almıştım, bilemedim 😌 sizce ne kadar olmalı peki?
Oykuaygun Tugbakivanc ben aldığım ürünleri satarken yarı fiyatına koyarım mesela 50 ise 25. Sizin üstünlerin toplamını 70-75 gibi bir fiyata koymanız gerekiyor bence. Birde herhangi bir uygulamadan satıp kargo ücreti ile uğraşmazsınız :)
Tugbakivanc pamuksekerinannesii evet olabilir tabi. Biraz pazarlık payı bırakmıştım aslında ama 50-60 da düşünmüyorum. Kısmet artık 🤗
Tugbakivanc Mom8763 takım olarak mı aldınız iyi bulmuşsunuz gerçekten nerden almıştınız ve memnun musunuz? ben LC ve HMden memnunum genelde uygun olanları almaya çalışıyorum ama o fiyata denk gelmedim hiç.
Tugbakivanc Sucukluyumurta11 yorumlarda yazdım ama okumuyorsunuz sanırım. Üç parça ürün koydum öncelikle. Pazarlık payı ve kargo bedeli hesap ederek yazdım. Belki birisi teklif verecek ve kabul edeceğim çok enteresan tepkileriniz olabiliyor gerçekten. Bu yorumum herkes için geçerli değil. Bazen söylemek karşı tarafı düşünmeye teşvik eder tabi 🤗
Tugbakivanc Oykuaygun Evet uygulamadan gönderim sağlayıp kargo ücretini iptal etmiş olacağım sonradan aklına geldi o. Fiyatı da bu duruma göre revize edecektim. Dediğiniz gibi yarı fiyatı bence de makul olan. Ben pazarlık payı ve kargo durumlarına göre böyle fiyat yazmıştım. Teşekkürler hoşça kalın 🤗