Arkadaşlar gece sadece beşikte yatırıyorum eşimde hep beşikte yatır diyor ama ben doğru bulmuyorum çünkü sürekli gezen biriyiz sürekli köyde veya görüncelere gidiyoruz orda uyurken çocuk kendi beşiği i arar diye gündüzleri ben nerde isem orda yatırıyorum 4. Aya girdik sizce nasıl olmalı.. Zaten gündüz uykuları kul gibi günde 2 kere uyuyor biri yarım saat diğeri 20 dk