Kızım 8 aylık, 6 aydan itibaren su vermeye başladım. İlk başlarda çay bardağı ile veriyordum. Biz su içerken o da bardaktan içmek istiyordu 🙈Sonra kendisi içebilsin diye suluk aldım. Mama ve ek gıdadan sonra vermeye çalışıyorum, Çoğu zaman reddediyor. Alırsa da çok az alıyor bi iki yudum sadece. Genellikle diş kaşımak için kullanıyor suluğunu. İlerde böbreklerinden sorun Yaşar diye endişe ediyorum. Böyle sorun yaşayan var mı