atesbebek11 Arkadaşlar humana mama yedik bu zamana kadar artık 2 numara ya geçicez ek gıdayada geçtiğimiz için mamamızı bebivita mı alsak diyorum daha uygun olduğu için kullanalar var mı aranızda memnunmusunuz
minikaa atesbebek11 benim kızım 11 aylık ilk 4 buçuk ay sma sonra bebelac kullandım. 1buçuk ay önce falandı bi bebivita deneyeyim dedim çocuk öyle bir kabız oldu ki anlatamam. 1 kutu 3 günde bitti zaten ikinci kutuyu da bir deneyeyim belki alışır dedim ama resmen kakasını kanlı zorla yapıyordu ikinci kutunun yarısını kedisi olan bir komşuma verdim 🤦🏻♀️🤷🏻♀️
atesbebek11 Peki teşekkür ederim kızlar hero baby falan nasıl yada uygun iyi bir mama öneriniz var mı
minikaa atesbebek11 hero baby nin maması zaten normalde kaşık mama ben onu kızım 4 buçuk aylıkken 4 ay için olanını alıp biberonda sıvı yapmıştım o da çok feci kabız yapmıştı bidaha da almaya cesaret edemedim
atesbebek11 minikaa tamam canım teşekkür ederim başka mama bakayım olmadı artık azaldığı için oranı değiştireyim diyordum uygun bakayım demiştim ek olarak gece maması kaşık mamalara bakarım diyordum