Dnzmira canım gazı temizlemek için bebeğin hastanede yatması gerekmiyor kim demişse seni korkutmak için söylemiş belliki.iki çocuk annesiyim ilk cocugumda gazliydi ikinci cocugumda gazli bir bebek gaz yüzünden defalarca acillik olduk ama hiç yatirilmadi cocuklarim.Lavman yapılıyor bağırsaklar boşaltılıyor bukadar ve buda 10 dakika sürüyor ve doktor eve yolluyor anneyi uyariyor gazlı yiyecekler yeme içme diye düzenli damla kullan diyor ve düzenli masaj öneriyor okadar yani canım ne yatışı