Kızlar merhaba, Oğlum 4 aylık ve pazartesi günü 4. Ay aşılarını oldu ve o günden sonra oğlum uyku nedir bilmiyo. 4. Ayına kadar çok rahat bi bebekti ki uykusu gelince yerine koyardım kendisi uyurdu gece uykuları da çok iyidi. Ama artık uymuyor sürekli huzursuz ağlıyor sürekli emmek istiyor özellikle geceleri. Aşı mı neden oldu yoksa atak dönemi mi bilemiyorum. Yardım edin ne yapmalıyım ? 😔