Hnm44 ben doğumdan bi 20 gün sonra yaşadım bunu. Kanamam çoktu. Resmen orkidi takıyprdum 5 dakika demez hemen doluyordu. En sonunda oğlumun bezlerinden kullandım kanamaya yetişemedim. En sonunda doktora çıktım doktor ilk başta parça kalmış mı diye kontrol etti kamerayla. Bi sorun yoktu Allah a şükür. Duphaston diye bi ilaç verdi bana. Bazen kanamalar pıhtılaşmadan atılıyormuş ondan çok geliyormuş. Hap ta pıhtılaştırdı kanamayı sonra azaldı kanamam. Siz doktorunuza gidin kesinlikle.