Merhaba anneler.
Kızım 4.ayını dolduruyor. 5. Aya giriyoruz. Sizlerin tecrübelerinizden yararlanmak adına bir sorum olacak.
Bebeğim gündüzleri 2-3 saatte bir, geceleri 3-4 saatte bir sadece anne sütü alıyor. Her emzirmeden sonra gaz çıkarma işini yapıyoruz. Ancak gece uyuyor bazen çıkarmıyor. Böylece uyuyor. Ama içime de hiç sinmiyor. Gaz çıkarma işlemi ne zaman bitecek? Ne zaman sırtını sıvazlamayı bırakacağız 😬 yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim 🌺