Umutluluk Kızlar normal doğum oldu ona rağmen çok rahatsız eden bir göbek var nasıl gidecek bu göbek ve simitler
birtutamsac Umutluluk doğumdan sonra sarmıştık ama yine kalmış biraz rahatsız etmiyor fazla mekik çekmeyi düşünüyorum eritmek için yine de elbise giyince gözüme geliyo 🤦🏻♀️
Balkizlarim Umutluluk Şal bağladım daha sonra bol su zumba oryantal olanı ve karın sıkılaştırıcı yaptım barfiks çekiyorum mekik çektim ✨👌🏋️♥️
Sevda_ak Mrsbayan benimde sezeryan göbeği kabus gibi ilk defa göbeğim var emzirdiğimden diyet te yapamıyorum sütüm azalır korkusundan 😐