papatyasevdalisiii evet benim 10gün filan gecikmişti Allahım o korkuyu unutamıyorum, bu arada korunuyoruz ama içimi korku sardı, cesaret edip test bile alamamıştım. Sonra internetten okumuştum gecikme oluyor diye. Çok şükür tam eşim artık test almaya gidiyordu kapıya çıktı ben wcye gideyim dedim regl olmuşum evde sevinç çığlıkları 🤣🤣