Merhaba arkadaşlar benim bebeğim1 ay 26 günlük.Okula giden küçük ablasından melesef şifayı kaptık.1 haftadır serum fizyolojik kullanıyoruz.Ama burnu hala dolu bazen tıkanıyor.Doktorada götürdüm hicbirsey yazmadı.Acildeki doktor balgam eritici şurup yazacaktı vazgeçti.Bu durumdan kurtulmak icin neler önerirsiniz.