Kızlar 10 günlük anneyim tam sezeryan dikişlerim iyileşti yürüyorum derken sabah bi ağrıyla uyandım karnım deli gibi ağrıyor doğum sancısı girer gibi giriyor ne yapacağımı bilemedim , bir önce ki postumda WC çıkamadığımı söylemiştim hala çıkamadım omu ağrı yağıyor acaba , ne olur yardım