Asel0436 aynen orasıda öyle tabi okula güden ve + olarak bebeğimiz olsa zorlar ama okula giden çocuk bilinçli olur yapma etme demekten anlar en azından 1-2 sene zorlar bizi sonra düzene girer İNŞALLAH 🙏🏻 zaman çabuk geçmiyor mu zaten bana öyle geliyor yada sanki dün oğlumu kucağıma almış gibiyim