Serpil51 Gündüz asla emmez ve yemek de yemez gece de sadece emer uyumaz tükendim artık bana akıl verin
Milagrosoreiro Serpil51 Ben de geçen böyle post açmıştım.15 ay 7 günlük ama sonradan kıyamadım.Gündüz 1 kere Emziriyorum ama gece çok sık uyanıyo.Yapcak bişey yok önümüz kış en azından kışında emsin ortalık salgın hastalık kaynıyo
Serpil51 Milagrosoreiro bende öyle sinirle diyorum da işte hakkı spnuçta ama çok düzensiz bi hayat oldu gece sık uyanma bile değil direkt uyumama ve kapatınca ağlıyo emmese bile açık durcak
Milagrosoreiro Serpil51 Sizi çok iyi anlıyorum benimki emmeye kalkınca uykuya dalması da çok zor oluyo.Ama sonra düşününce kıyamadım önümüz kış falan.Tabi en iyisini siz bilirsiniz nasıl mutlu olacaksanız öyle yapın 🌸