BarlasMomm Yawrupanda bizde de sanci, kabizlik ve kusma yapti birakip ocean microfer kullandik duzeldi
Merguse Yawrupanda sadece gaz değil kabızlıkta yaptı bizde hemn bıraktm ocean microfer önerirm d vitamini olarakta ocean kullanıyrz cok memnunuz
290521uygar Yawrupanda Hiç bir bilgim yok, 3 gün oldu biz başlayalı. Bana da faydası olur umarım postunuzun.
Yawrupanda 290521uygar umarım sizde de böyle sıkıntılar olmaz ben bugün doktora sorup değiştirecem damlayı
Yawrupanda pandemibebegi biz herhangi bi tahlil yapmadık 4 aydan sınra weriliyormuş oyüzden başlattı sağlık ocağı
290521uygar Yawrupanda Bizimle de paylaşırsanız gelişmeleri sevinirim, en azından karşılaşırsak aynı durumda ne yapacağımız hakkında fikir sahibi olurum. Teşekkürler şimdiden. 🤗
Labrinth Labrinth Yawrupanda bizde o kabızlık yapmıştı sonra doktorumuz sidefer önerdi onu kullandık çok daha iyi
Yawrupanda 290521uygar ocean almak istiyorm onu çoğu kişi önermiş doktor da onaylarsa onu alıp başlıcam paylaşırım tabi 💙😊
Duyguss21 Yawrupanda bize ac karna 5 damla dedi üç gündür ve dün gece baya ikindi sancılandı bende ondan olduğunu düşünüyorum bakıcam devam ederse vermicem degistircem
Yawrupanda Duyguss21 bence ondandır bizimkide öyle oluyor bugün doktora sordum bırak bikaç gün gözlemle dedi bikaç gün deniycem eğer geçmezse ondandır bizimde aç karınla 6 damla demişti