Tugbadeniz1 tek ilacı bol su,ara ara dinlenmek,sık sık emzirmek ve en önemlsii sütüne güvenmek birde kafaya takıp stres yapmamak🙃
benim sütümle kızım doymuyordu ilk zamanlar hatta 10 gün önce günde 485-500 ml mamaya kadar cıkmıstık baktım böyle önünü kesemiyom bi gün mamayı yarıya indirdim sonra tekrar yarı tekrar yarı derken 4-5 gündür günde 1 kere 30cc iciyordu dün onu da hiç vermedim ve bugün tartıldık olması gerekenden 100 gr dahafazla almıs☺️