İyi geceler hanımlar ❣️
sezaryen doğum yapan annelerim kaç aydan sonra spor yapmaya başladınız ben bebeğimi alıp yürüyüşe malesef çıkamıyorum açıkcası izmir aliağadayım ve akşamları baya soğudu hava gün içinde işlerim oluyor bebeğime yetişmeye çalışıyorum ev işleri vs derken akşamda soğuk oluyor ayrıca oturduğum evde asansörde yok üçüncü kattan aşağı bebek arabası indir yukarı geri çıkar eriniyorumda bbeğim iki aylık olucak ayın 3nde evde spor yapmak istiyorum ne zaman başlamalıyım
sizler kaçıncı ayınızda spor yaptınız ve nasıl kilolar verdiniz