Anne12345 Oğlum şu an ateşli nöbetteyiz. Asla ilaç taraftarı değilim,doğal yöntemler ile ateşini düşürüp kontrol altında tutmaya çalışıyorum. 3 yaşında şu ana kadar hep bu şekilde ilerledik. Çok şükür ilaçlardan,sentetiklerden,kimyasallardan uzak tutup sağlıklı beslemeye gayret ettiğim için zaten sık hastalanmıyor.
Allah düşürmesin ama hastane doktoru tercih etmem. Fitoterapist bir doktorumuz var. İlaç vermez kolay kolay. Doğada her hastalığın bir şifası var mesele onu bulabilmekte.