Merhaba kızlar eşim de ben de Anadolu üniversitesinde ikinci üniversiteyi okuyorduk açıktan sonra ne oldu bilmiyorum ikimizde bıraktık devam etmedik dün ikimize de mesaj geldi dört dönem üstüste devam etmedik diye ilişik kesilecektir diye şimd merak ediyoruz tamamen geçtiğimiz sınıflar sıfırlanıyor mu ben öyle olmaz diyorum eşim de böyle düşünüyor yoksa istediğimiz zaman kaldığımız sınıftan devam edebilecek miyiz ?