nuniturkmen Sezeryan olalı 59 gün oluyor yürürken otururken afedersiniz ilişkiye girer ken karnımın alt kısmında sanki bir top varmış gibi bişey agriyor sizcede normal mi
melike5461 nuniturkmen bende sezaryen oldum ama öyle birşey hissetmedim bi doktora sor istersen canım
Alptugmomy Tabiki normal canım 😉 o top gibi bişey varmış hissi dediğin rahim 😉 ve o henüz toparlanmadi toparlanması vakit alabiliyor anca yani 😉 ama dersen ki baya rahatsız edici seviyede bı doktorla görüş yine de
nuniturkmen Alptugmomy yani normal mi her an icimden düşecekmiş gibi oluyor agrisini dikişlerime veriyor
Alptugmomy nuniturkmen aynen canım dediğim gibi rahim henüz toparlanmadigi için oluyor benimde olmuştu tabi şimdi 13 ay geçti ve çoktan bitti 😉 ama dediğin gibi içinde varsa bı kuşku doktora görün yinede ama bakar ve bişey çıkmazsa sana diyeceği benim dediğimin aynısı olacaktır 😉