Kilo dan ve düzensiz şekerden kaynaklı acayip gürültülü öyle böyle değil bir horlaması var eşimin doğumdan önce idare ediyordum da idare dediğim gece 3te kalkıp oturma odasında yatıyordum 😁 doğumdan sonra asla dedim deli gibi yoruluyorum gece zaten uykusuzum uyucagım 1 saat 2 saat onda da horlama dinleyemem. 6 ay oldu ayrı yatıyoruz zayıflamaya ve şekeri düzene sokmaya çalışıyoruz eşim için işte. Öyle ama bebiş alıştı tabi Sessizliğe