Zeliha_ Merhaba anneler kızımın yarın Allah’ın izniyle kırkı çıkıyor ..ve büyüklerimiz tuzlama işine kalkışacak sanırım bende endıselıyım yapan varmı ve başka neler yaptnjz paylaşırsanız sevınırım
acemilikeseri Zeliha_ yaptırmadım anneme cilde çok zararlı. o da yapmak istiyor gönlü olsun diye leğendeki yıkama suyuna bi fiske tuz attık. oldu bitti 😁
Mevacanimkizim Zeliha_ Tuzlama hayla kaldı mı ya yapmayın ben yapmadım şahsen. Kirklarken suyunu süzgeçten döktüm kovaya bide altın yüzük falan attim dualarla yıkadım kalan suyla kendim yikandim bitti bu kadar 😁 uçurmaya da anneannesine dedesine gittik 😊
Selma-aygun37 Zeliha_ tuzlama zararlı diye biliyorum bebişin cildi çok hassas ben normal banyosunu yaptırdım sadece ektradan suyuna 40 kaşık su saydım onunda kattım kendimde o sudan az bişey aldım yikandim bide sudan az bı şey daha ayırıp evin sağına soluna bebişin eşyalarına falan elimde su damlattim minik minik kızımıda kaynanam üst katta ona çıkardım 1 saat falan oturduk evimize geldik oldu da bitti maşallah 🥰 Başkada bsy bilmiyorum her yerin adeti farklı
Bebegimm1 Zeliha_ tuzlama internetten arastirin cok tehlikeli ölen bebekler bile var. 40cikarma da yapmadim yikamadim bebegimi o gün dinimizde böyle bir şey yok.burda okumustum tv de bir kadın gözunu kaybetmis nedenini sormuslar bebekken tuzlamislar beni demis
BihterZiyagil Suyuna katın az bir şey ya da hafif koltuk altlarına dokunursunlar. Biz öyle yaptık, herkesin gönlü oldu. O kadarlık tuzun zararı olmaz, bazı yörelerde tamamen tuza görmüyorlar o zararlı.