Nimet-efebspnr38 Kızlar bebegim 3 ay 22 günlük bugun neredeyse hiç emmedi reddetti meme +mama gidiyorduk ve sadece 3 biberon mama içti en son da saat 7 de içti şuan 1 olmak üzere ve hala uyanmadı uyandırayımmı bekleyımmı bu normal mi ya ?
Efilimmm Nimet-efebspnr38 benim bebekte öyle az önce uyandı mama verdim ama içmedi bende zorlamadım 10 dakika uğraştım ama atak haftası olabilir canım 3 ay 2 günlüğüz bizde uyandırma ama bence kendisi acıkınca uyanır
_caglabebek Nimet-efebspnr38 sank8 biraz uzun olmus bence uyandirin emzirmeyi deneyin yada mutlaka gögüsunuzu sagın mastit olur
Atess19 Nimet-efebspnr38 benim bebeğimde 9 Haziran doğumlu.. ben ne zaman uyanırsa o zaman emziriyorum 🌸❤️
Nimet-efebspnr38 melike5461 göğsüm patlayacak uyansa emzirim dyorum uykuluyken sersem halinde emiyordu
Efilimmm Nimet-efebspnr38 vallahi gece hiç yemedi ya 1 gibi bi uyandı 60 cc zor içti geri yattı sabaha kadar hiç yemedi 🥺bende korktum valla
Atess19 Nimet-efebspnr38 benim bebeğim de 5 saat aralıksız uyuyor.. korkacak bişey yok bence acıkınca uyanıyor.. 3 aya kadar 2 saatte bir uyandırdım 3 aydan sonra o ne zaman uyanırsa o zaman emzirdim.. 🌸🥰
Atess19 Nimet-efebspnr38 eğer göğsünde sıkıntı varsa emzir bence.. uykusu düzene giriyor die düşündüm ben.. uyumadan öncede baya yemiş olarak düşündüm..
eceunverkanra Nimet-efebspnr38 Bazı geceler uyku daha agir basabiliyor🥰 Bence normal bazen benim oglum da uzun uyuyabiliyordu emmeye cok sık kalkmadığı oluyordu, artik buyumus acıksaydı kesin uyanırdı bence korkmayın☺️