talula evet 1 yıl içinde adet olmamakda normal olmakta normal duyduğuma göre doğumdan sonrada adet düzensizliği yaşamayan kadınların doğurganlık hormonları daha fazlaymış daha çabuk hamile kalabilirmişiz yani.Benim yengem benden 1 sene önce doğum yaptı hiç adet olmadı bebeği 1 buçuk yaşındaydı ben doğum yaptım o anca ozaman adet görmeye başladı ben doğurur doğurmaz gördüm valla