Her kafadan bir ses çıkıyor da. Ben de kendi durumumu anlatayım. Mama+meme zamanla sütüm SAĞDIKÇA (elektrikli ile) emdikçe arttı geceleri sadece meme. Eşim evde yokken sürekli kucağımdaydı istedikçe emzirdim bir tek gece uykuya rahat dalması için mama verip yatırıyordum gece 12 gibi. Şu sıralar ise biberon reddi yaşıyorum biberonla ne mama nede sağdığım sütü içmek istemiyor. Fırsat bulamadığım için pek sağamıyorum memeyi de tam boşaltmadı için mastit olmaktan korkuyorum