Allah kucagina almayı nasip etsin öncelikle canm. Kimseyi dinleme ya o ölmüş, biri aldır demiş tobe. Instgramda orjinal anne var gördün mü hiç. 4 senede 4 tane çocuk doğurdu sezeryanla ve kilo hariç hic bir sorunu yoktu. Olmuş bir kere hem 6 ay geçms zaten karnın çıkana kdar aradan 10,11 ay geçmiş olacak. Vücut kendini toparlamış olur. Hayırlısı olsun .