Ecrinnkk Ben kendim boyadığımda asla istediğim rengi tutturamıyordum. Yani sonuçta kuaförlere boşuna o kadar para bayılmıyoruz. Açıcı falan herşeyi ayarlıyorlar. Bence bi kuaföre git, birde açıkmışsın hiç riske atma. Benim saçlarım bakır renginde şuan gittikçe aktı istediğim rengi aldı, kuaförde boyattım. Bi kaç sefer kendim boyamıştım ama asla bu rengi elde edememiştim