benim oğlum 3050 gram doğdu şuan 40 günlüğüz 5000 kg boyuda 58 cm olmuş doktora gittim bugün çok kızdı çok yediriyorsun belliki diye o yüzden çok zorlama canım 2 saatte bir emziriyorsan o doyduğunda istemezmiş öyle söyledi ama bizimki kesinlikle doymuyor napıcam bilmiyorum çıldırmak üzereyim 🤷🏻♀️ günlük 35 gram alması yeterliymiş öyle söyledi