Cansel67 Merhabalar hanımlar evolvia mama kullanıyorum eczanede 191 TL prınc unlusu ama dolap, sahıbınden vs yerlerde 20 30 TL neden bu kadar dusuk fıyat. Sonuçta bebegıme alıyorum acaba ıcınde farklı bısey olabılır mı 😌😌😌
Bebegimm1 Cansel67 ben güvenemiyorum burda bi arkadaş hıpp combiotic 350gramini 60tl aldigini soylemisti normalde 90 tl ben marketten alıyorum yada e bebekden güvenilir yerlerden almak daha iyi hem saklama koşulları nasıl bilmiyoruz
Bebiskomm Cansel67 aptamil kullanıyorum her zaman migrostan ya da eczaneden alırım asla interntten almam
Cansel67 Bebegimm1 dışarıdaysa çok pahalı elımde kaldı dıyorlar fazla aldık dıyorlar ınanmakla ıyı mı kötü mü yapıyorum bılemıyorum
Bebegimm1 Cansel67 gözünle görmeden güvenemiyorsun. diyorum ya saklama koşulları da önemli mamaların. rutubetli mi nemli yerde mi sakladı yani. smdi alsan içi bozuk mu göremiyorsun ama marketten alsan bir sorun ciksa hemen geri verebiliyorsun
Cansel67 Ahsenlevanbebekkkk evet öyle ama baya ucuz dolap uygulamasında baksanıza 200 TL olan seyı neden 20 TL’ye verıyır bunlar bır sorun olur mu bılmıyırummmyaaa
Cansel67 Metecikmom evolvia rp2 gectık bıraz zor alıştı ama bebegım su an ıcıyır kılo alımı da ıyı ama Internet’ten aldığım ıcın işte ıcımde kuşku oluştu çok uygun olunca
Bebegimm1 Cansel67 durumunuzu bilemiyorum ama e bebekde falan da aslinda uygun oluyor ordan bakın derim.hadi giydigi neyse de yedigini emin yerden almak lazim birde evde eczane diye bir yer var burdaki anneler ordaki mamalar da iyi ve uygun diyolardı
Cansel67 Bebegimm1 çok teşekkür ederim aynen haklısınız e bebek te artık evolvia hiç yok satılmıyor oradan alıyordum aslında