Yalnız mutlu bir hikayem yok. 2 ay 2 gün önce sezaryen doğum yaptım iki gün sonra eve geldim babam ve ananem dahi göbek niye gitmedi içinde bişey unutmuşlar ara doktoru sor diye çok moralimi bozdular annemde sürekli korse giy bu göbek kalacak diye yedi başımı o bir kaç günlük lohusa halimle iyice çöktüm tabi eşimin patavatsız yeğeni de fotoğraf çekip ayy yenge çok kilolu çıktın deyince “yemedim “ arkadaşlar yemedim tek olayım bu kahvaltı için öğlen 12 1 bir bardk çayla iki lokma falan birde akşam bi kase çorba o kadar