Caculle Mavi ambalaj yeni mi acaba yeşil paketlerden alıyordum ben ama Trendyol da falan 100 150li yeşil paket göremiyorum. Yenisi mavi mi oldu yoksa o farklı bir ürün mü
Deletedmom0099 Caculle molfixle görüşmüştüm ben , paketleri yenilediler. 3 ay önce mavi paket gelince sahte sandım 😂
misboleyn Caculle Yeni bez. Bir de beyaz paket çıkmış ki o bence en iyisi olmuş. Bebeğimiz sünnet oldu diye ondan aldık bu sefer, komple pamuk.
Caculle Fatma_696 ya daha geçen gün reklamda vardı bakteri tutmayan özel ambalaj diye yeşil paketi gösteriyorlardı o yüzden anlayamadım teşekkür ederim 😊
Caculle Deletedmom0099 ben de farklı bi ürün sanmıştım günlerce diğer paketin stoğa girmesini bekledim 😄
Deletedmom0099 Deryadeniz89 bende de öyle olmuştu şikayet ettim yeni paket yolladılar son aldıklarımda hiç açılma olmadı