Emos3351 @Sevgiasgf PTT kurum ödemeleri yaz orda adına 300 TL yatmışsa gözüküyor tabi eğer başvuru yaptiysaniz
fgnrcp2704 Emos3351 bende PTT kurum odemelerinde çıkmıyor doğum yardımında çıkıyor ordan takip etmiştim
fgnrcp2704 Sevgiasgf doğum yardımı başvuru sorgulama ya gir orda yazar ödeme aşamasında yazıyorsa yatmıştır ptt den alabilirsiniz
Emos3351 @fgnrcp2704 olabilir ben ikisinide kontrol ettim önce doğum yardımında ödeme aşamasında yazıyordu PTT de yazmıyordu PTT de yazınca gittim diğer türlü boşuna gitmiş olmayim diye
fgnrcp2704 Emos3351 doğrudur benim bebeğim 2 aylık oldu bayadir takip ediyodum ödeme aşamasında yazıyordu ama yatmiyodu bankaya sonra araştırdım meğer onu pttden almam gerekiyor Muş 😂