2-3 gündür çok huzursuz bebeğim. Bugünde öğlen göğsümde uyudu sadece akşam uyumadı çok huysuzlandı banyo yaptırdım yine geçmedi huysuzluğu. Karnı tok altı temiz gazı yok alttan üstten gayet iyi çıkarıyor ama dersi ne bilmiyorum sadece mememde susuyor. Tok olduğu için memeyi bırakınca kusuyor ve tekrar ağlamaya başlıyor. Şimdi ben uzandım bebeğimide mememe aldım hem emiyor hem uyuyor. Sizce sabaha kadar böyle dursak sorun olur mu? Bebeğim 37 günlük