Doğurdunuz mu bilmiyorum. Ben uzunca bir süre takipleri Taylan Bey de yaptım. Çok iyidir kendisi. Ancak doğum Yücelen ücreti çok geldi ve eğitim araştırmada doğum yaptım. Her şey normal gidiyordu ancsk son anda sezeryan gerekti. Hastanede o kadar güzel ilgilendiler ki ben gayet memnun kaldım. Tek sorunu odalar 2 kişilik ve sezeryansa 48 saat bekletiyorlar taburcu için. Bebekle de benimle de gayet güzel ilgilendiler. Bebeğimde hidronefroz vardı çok yardımcı oldular. Sonrasında bebeğim ameliyatı da eğitim araştırmada oldu. Çok iyiler.