Merhaba güzel anneler sizlere sorum olacak bende taze anneyim tecrübeli annelere ihtiyacım var bebeğim 1 ay 16 günlük dısarda işlerim oluyo haliyle kendimle cıkarıyorum ve anne sütüyle besliyorum dısarda müsait olmadıgım zamanlar emziremiyorum ve bu sefer aglama krizine giriyo bundan sonra dısarı cıkmadan sütümü sagıp biberonla vereyim diyorum ama bişey olurmu onun endişesi var içimde yardımcı olursanız cok sevinim