Miniminimini ben🙋🏻♀️ 6. Ayını doldurduktan sonra başladım. (Tam ve desteksiz oturuyordu)
Buharda haşlayıp, parmak boyutunda doğradığım sebzelerle başladım. Yutamadığını öğürerek çıkardı. Öğürmesi refleks, boğulduğu anlamına gelmiyor. Genelde öğürünce anneler çok panik yapıyor, bebek de geriliyor.
Her ihtimale karşı ilk yardım videoları izleyebilirsiniz. Ben tehlikeli bir durum yaşamadım. Şu an 11 aylık, hala her şeyi kendi yiyor. Yavaş yavaş kaşık vermeye başladım.
-Çok pimpirikliyseniz
-Kilo takıntınız varsa
-Etraf ve bebek kirlenince gerilecekseniz
-Aile fertleri ‘böyle bebek mi beslenir?’ Diye eleştirince demoralize olacaksanız
-Sabırsızsanız
Hiç başlamayın❤️
Kolay gelsin şimdiden.