Dilara1307 Merhabalar 2.5 aylık bebeğimin sol kalçasında sorun var . Bir doktor gelişmemiş çıkık gibi duruyor dedi. bir doktorda çıkık değil darlık var dedi. Bugün itibariyle bandaj kullanmaya başladık bu sorunla karşılaşan anneler varmıı
Pnarr94 Bebeğim 1 aylık bizde dün kalça us. Çekildi sağ kalça çapı 60 sol kalça çapı 55 pavlik bandajı takıldı 😔 bir hafta kadar alışması zor oluyormuş sıkıntı yapıyor çocuğa ama bununla düzelebileceğini söylüyor herkes 18 kasım da çıkarılıcak