Bebeğim 2 buçuk aylık
Karnı tok,alti temiz,uyuttuktan bi süre sonra gözlerini pat diye açıyor ve sıçrıyor sırtüstü yatırınca genelde böyle oluyor.geceleri de yüzükoyun yatıramıyorum korkuyorum.uyuturken vs hep okuyarak uyutuyorum.var mi bu durumu yaşayıp çare bulan 🥴