Kızlar başına böyle bsy gelen varmı bana deneyimlerinizi anlatır mısınız? Bebeğim 2 gündür ishal bezi açtığım da tuzruhu gbi kokuyo gözümü yakıyo kokusu o derece felaket yani doktora götürdüm iyi dedi ama kaka tahlili yapalım dedi kaka bekleme süresi 1 saati gecmemeliymis bekledik fakat bebeğim kakasını yapmadığı için eve geldik şimdi uyuyo yarın yaptığı gbi götürücem ama size sormak istedim bide yarına kadar dayanamadım sürekli huzursuz ağlıyo hep normalde böyle bi bebek degildi 2′3 gündür böyleyiz 2 aylık bu arada ateşi kusması yok ama uyandığı gbi hiç susmuyo hep ağlıyo