Bebeğim 8 aylık olmak üzere . Doğdugundan beri emmesi hiç iyi değildi . Yuruyerek emziriyordum emmek istemiyordu. 4. Ay atağında iyice meme reddi başladı hala devam ediyor ve ben çok yoruldum . Gündüz iyice uykuya daldığında usulca veriyorm uyanıyor , tekrar daldırıyorum uykuya tutturabilirsem ne mutlu . Geceleri saat kuruyorum uykusunda bari emsin gündüzü telafi etsin diye.farkederse uyanıyor ağlıyor uykusu iyice açılıyor tekrar uyutmaya çalışıyorum . Sabah 7de kalkıyorum o uyanmadan emzirebilmek icin. Eskaza benden önce uyanırsa sağmak zorundayim. Çok yoruldum çevremde herkes daha fazla ugrasmamami söylüyor ama boyle boyle bu aya getirdim . Üstelik doğduğundan beri kronik bir bas ağrim var asla dinmeyen kaç doktor gezdim Noroloji , dahiliye , endokrin bir şey bulamadılar uyku düzenime bağladılar paroldan baska ilac da veremiyorlar. Bu gün en son gittiğim nörolog çok fayda sağlayacak güçlü agri kesiciler verebilirim ancak emziriyorsun parola devam dedi. Ben de artık bir an olsun agrim geçsin istiyorm . Zaten meme sevmeyen bir bebek . Çok kararsızım ilerde pişmanlık Yaşar miyim? Surekli bası agriyan bir anneyim verimli olamıyorum boyle olmaktansa emzirmeyim daha iyi diyorum ki zaten meme reddi olan bir bebek . Fikirlerinizi bekliyorum .