Merhaba benim bebişim de 34 günlük, doktorumuz gazı çok olduğu için ve kusması olduğu için süt ve süt ürünleri diyeti yapmamı istedi. Ama aynı zamanda reflü de olabilir dedi reflü ilacı da verdi. Ben diyet yaparken alerji olup olmadığını nasıl anliycam acaba? Denesem mi acaba diyorum süt içip yoğurt yiyip bebişi etkileyip etkilemeyeceğini. Egzama yok, kanlı kaka yok, kakasının içinde balgamımsı bişey oluyor bazen o kadar. Var mı bi tavsiyeniz?